Telefoonservice uitbesteden aan ervaren professionals
Elk groeiend bedrijf stelt zich op een zeker moment de vraag: welke professionals huren we in en voor welke taak?
Of laten we bepaalde werkzaamheden toch liever over aan een externe partij? Uw telefoonverkeer aan een telefoonservice uitbesteden met ervaren professionals kan een mooie oplossing zijn t.o.v. het inwerken van duur personeel.
De klant correct te woord staan vereist uitstekende luister- en spreekvaardigheid. Daarom is een telefoondienst uitbesteden zakelijk gezien een slimme zet, voor zowel uw klant als uzelf als manager.
Ondertussen heeft u tijd om te doen wat belangrijk is zonder te worden gestoord door de telefoon.
Telefoondienst van STIPT is het visitekaartje voor uw bedrijf
Uit onderzoek is gebleken dat de meeste mensen afhaken wanneer de telefoon na drie of vier keer overgaan nog niet is opgenomen. De potentiële klant belt iemand anders want die verwacht STIPTheid. Of heeft u medewerkers die nog niet goed weten hoe ze uw klant te woord moeten staan en daarbij de geldende telefoonetiquette negeren, dan heeft dat impact op uw bedrijfsimago.
De telefoonservice uitbesteden aan STIPT brengt daarom rust in uw organisatie.
Telefoonservice uitbesteden aan ABN-sprekende telefonistes
Nog een belangrijke reden om het te woord staan van uw klanten aan STIPT over te laten, is het correct gebruik van Algemeen Beschaafd Nederlands. De verschillende Nederlandse dialecten zijn een streling voor het oor, maar veel klanten willen niet teveel moeite doen om het te verstaan en willen in ABN aangesproken worden. Zeker als u in een branche opereert waar de Nederlandse taal onderdeel uitmaakt van uw dienstenpakket, zoals in de advocatuur of een reclamebureau dat landelijk actief is. De telefoondienst uitbesteden aan vriendelijke ABN-sprekende telefonistes garandeert een correcte telefoonafhandeling.
Telefonistes werken volgens uw instructie
STIPT kent het klappen van de zweep dankzij ruim 30 jaar ervaring in het bieden van telefoonservices.
De gemotiveerde vaste telefonistes werken volgens een nauwkeurige, door u aangeleverde instructie.
Zo garanderen wij, in combinatie met de eigen persoonlijkheid van de telefonistes, een prettige en natuurlijke telefoonafhandeling. Wanneer nodig vragen de telefonistes verder door, maar worden daarbij niet irritant. Door net even iets meer te doen (zelf meedenken) verdwijnt ruis uit het gesprek en wordt een en ander voor beide partijen helder. Natuurlijk noteert de telefoniste tijdens het gesprek alle gegevens van de klant en een uitgebreid verslag van hetgeen is besproken.
Telefoondienst: nooit meer een klant die in de wachtrij staat
Uw telefoondienst uitbesteden brengt rust in uw organisatie. Denk daarbij aan kantoormedewerkers die in bespreking zitten, even van hun werkplek af zijn gelopen of van een vrije dag genieten terwijl er een belangrijke potentiële klant belt. Het is een prettige gedachte dat de telefoon dan wordt overgenomen door een professionele telefoonservice zoals STIPT.
Vermijd stress en maak gebruik van de mogelijkheid van ‘de telefoonservice uitbesteden’.
Telefoondienst uitbesteden biedt tal van mogelijkheden
Een telefoondienst die STIPT levert geeft uw bellers gegarandeerd het gevoel dat zij geholpen worden door de correcte beantwoording van onze telefonistes. Het blijft niet bij alleen maar een paar telefoontjes aannemen en gegevens van uw klant noteren. Er zijn veel mogelijkheden.
Afhankelijk van uw wens omvat de service van STIPT:
- Een goed georganiseerde telefoonservice;
- Telefonistes die allemaal met de neus dezelfde kant opstaan;
- Flexibele antwoorddienst-abonnementen;
- Incidentele dagservice telefoonaanname;
- Handige doorverbindservice;
- Overzichtelijke e-mail service;
- Professioneel ingesproken voicemail service.
STIPT telefoonservice neemt u al deze werkzaamheden uit handen. U kunt zich concentreren op zaken waar u goed in bent, dan doet STIPT telefoonservice dat met het beantwoorden van uw telefoonverkeer. Daar heeft heeft u voordeel van. Kwaliteit kan je horen!