Telefoonaanname van STIPT
In dit artikel komt u meer te weten over telefoonaanname en de telefoon aanname met STIPT.
Zo leest u onder andere:
- Waarom telefoonaanname zo belangrijk is
- De voordelen van het uitbesteden van de telefoonaanname
- Dat het werken met een goede telefoonservice veel voordelen kan hebben
- Hoe de telefoonaanname van STIPT werkt
Telefoonaanname: waarom het zo belangrijk is
Als bedrijf of onderneming is het van belang dat de bereikbaar voor cliënten goed is en dat er goede service verleend wordt.
Vaak is het telefonisch contact het eerste contactmoment dat de beller heeft met uw bedrijf. Dit eerste contactmoment is belangrijk en kan de relatie maken of breken.
Wanneer cliënten lang in de wachtrij moeten staan of niet teruggebeld worden, kan dit bij hen al snel voor argwaan en irritatie zorgen.
De kans bestaat dat ze hierdoor zelfs naar de concurrent gaan.
Bereikbaarheid is niet het enige wat belangrijk is.
Het is ook belangrijk dat de telefonistes goed verstaanbaar zijn, een fijne stem hebben, beschikken over een goede taalbeheersing en gemotiveerd zijn.
Bent u, of zijn uw medewerkers, zelf niet altijd beschikbaar om de telefoon aan te nemen? Laat de oproep niet onbeantwoord, maar schakel de hulp van STIPT in.
Wij zijn een kleinschalige service en kunnen daardoor een telefoonbeantwoording volgens uw wensen en instructies garanderen.
Kwaliteit kan je horen!
Telefoonaanname: voordelen van uitbesteding
Goede bereikbaarheid is dus erg belangrijk, maar zelf altijd bereikbaar zijn kan u of uw medewerkers hinderen in andere werkzaamheden. Ook tijdens een vrije dag, vakantie, verlof of een bedrijfsuitje wilt u zich liever geen zorgen maken over de telefoonaanname. De vaste telefonisten van STIPT zorgen dat uw organisatie of onderneming bereikbaar is en blijft. Twijfelt u nog? Hier een aantal voordelen van het uitbesteden van de telefoon aanname:
- Het uitbesteden van de telefoonaanname is een stuk goedkoper dan hier een vaste kracht voor in dienst nemen.
- De kwaliteit van de telefoonaanname verbetert dankzij onze trouwe, gemotiveerde professionals.
- U maakt gebruik van de ervaring en expertise van onze medewerkers.
Zij zijn speciaal getraind in het voeren van een telefoongesprek. - Het uitbesteden van de telefoonaanname helpt u focussen op andere belangrijke activiteiten en werkzaamheden.
Telefoon aanname bij STIPT: hoe het werkt
Bij STIPT staat kwaliteit en goede service voorop.
We gaan nog een stukje verder.
Onze telefoonservice is zowel persoonlijk als professioneel.
Wanneer onze medewerkers voor u aannemen, werken zijn ook echt voor u, net alsof ze bij u op kantoor zitten.
We hebben meer dan 30 jaar ervaring en wij werken uitsluitend met vaste telefonistes. Zo kunnen we er zeker van zijn dat we altijd kwaliteit leveren.
We zorgen ervoor dat de telefoon direct wordt opgenomen, geen lange wachttijden dus.
We bieden verschillende diensten aan zoals: abonnementen, dagservice telefoonaanname, doorverbindservice, emailservice en voicemailservice.
Lees hier meer over onze verschillende diensten.
Wilt u meer weten over hoe de telefoon aanname precies werkt? Klik dan hier.
Neem gerust contact met ons op als u nog meer vragen heeft over onze diensten, u kunt ons bereiken per telefoon op: 030 – 2819400 of per email op info@stipt.nl.
We helpen u graag.