Telefoonservice tarieven: Wat kost uw telefoonverkeer uitbesteden?
Denkt u dat telefoonservice tarieven bij uitbesteden uit de pan rijzen? En heeft u daarom nog nooit het gemak en de zekerheid van een professionele telefoonservice ervaren? Lees dan verder, want STIPT legt u precies uit wat u voor uw geld krijgt. Ook gaan we in op de verschillende abonnementsvormen en welke voordelen onze service met zich meebrengt. Alvast een tipje van de sluier: U kunt maandelijks uw abonnement bij STIPT omhoog of omlaag bijstellen!
Onze telefoonservice abonnementen – voor elk budget een passende oplossing
Wanneer u al meer dan twee telefoontjes heeft gemist en dit u achteraf klanten blijkt te kosten, is een telefoonservice al voordelig. Belangrijke informatie kunnen onze ervaren en deskundige telefonistes met de beller delen. En potentiële klanten verdwijnen nooit meer ongezien van de radar, omdat u van een ervaren telefoonservice geniet die u altijd op de hoogte houdt. Dat kan op meerdere manieren: per e-mail, per sms, door in te loggen op uw persoonlijke bedrijfsberichten mailbox op onze website, of later via de telefoon.
In principe kunt u bij STIPT kiezen uit vier abonnementen met bijbehorende telefoonservice tarieven. Deze abonnementen zijn gebaseerd op het aantal verwachte gesprekken per maand en uiten zich in een basis-, standaard- en plusabonnement. (Van 10, 30, 60 of 100 gesprekken). Het abonnement kunt u indien gewenst echter altijd naar boven of naar beneden bijstellen. Het nieuwe abonnement waarop u overschakelt gaat altijd per eerste dag van iedere nieuwe maand in.
Telefoonservice tarieven bij een klein aantal gesprekken
Voor een zeer gering aantal gesprekken raden wij onze dagservice aan. Dit is een prima oplossing voor een enkele dag of een aantal dagen dat u met een telefoonservice uitgeholpen bent. Het gaat dan bijvoorbeeld om onverwachte ziekte of een geplande vakantie. Ook bedrijfsuitjes waarbij geen enkel personeelslid meer op de bedrijfslocatie aanwezig is, lenen zich voor de unieke STIPT dagservice. Zo zit u niet vast aan de telefoonservice tarieven die bij een maandelijks abonnement gelden.
Telefoonservice tarieven – ons scherpe en transparante aanbod
Door de overzichtelijke abonnementsvormen is er nooit sprake van verborgen kosten. Verbruikt u in een enkele maand meer dan in het abonnement inbegrepen is, dan verrekenen we dit naar rato. Uw abonnement hoeft u niet aan te passen. Tenzij u merkt dat het aantal telefoontjes per maand structureel omhoog gaat. Dan bent u met een ruimer abonnement beter af.
De abonnementen van STIPT zijn daarnaast maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van twee maanden. U zit hierdoor nooit aan een jaarlijkse verplichting vast zoals dat bij andere telefoonservices wel het geval is. Onze ervaring is dat dit de meeste klanten uitstekend bevalt. Bedrijven die continu behoefte hebben aan een kwalitatief goede telefoonservice kunnen bij ons terecht. Maar ook branches die met pieken en dalen in het seizoen te maken krijgen doen hun voordeel met onze telefoonservices.
Het grootste voordeel van STIPT zit hem in het maatwerk dat we leveren. Bij samenwerking stellen we speciaal voor uw bedrijf een script samen waarin we vastleggen hoe, wat, waarover en wanneer gecommuniceerd wordt. Van ziekte/vakantie van een medewerker tot doorschakelen bij spoed; onze telefonische dienstverlening wordt volledig afgestemd op de wensen en behoeften van uw bedrijf.
Nieuwsgierig naar wat een professionele telefoonservice voor uw bedrijf kan betekenen en wat het kost? Geniet dan van deze unieke kans en probeer gratis uit gedurende 2 weken!
Bereken nu uw eigen telefoonservice tarief
Gratis twee weken uitproberen en weten wat u daarna maandelijks voor een op uw verbruik afgestemd abonnement bij STIPT betaalt? Vul dan nu het online formulier in en ontvang binnen 24 uur een maatwerk offerte met telefoonservice tarieven van STIPT. Met meer dan 30 jaar ervaring in het telefoonservice vak slaat u met de telefonistes van STIPT de plank gegarandeerd nooit mis!