Ella Blom
Met STIPT wil ik mijn klanten helpen telefonisch beter bereikbaar te zijn. Daarvoor lever ik een kwalitatief hoogstaande telefoonservice tegen een betaalbare faire prijs. Ik ben er van overtuigd dat het een niet los kan staan van het ander.
Om kwaliteit te waarborgen kies ik heel bewust voor een middelgrote bedrijfsopzet. Groot genoeg om niet kwetsbaar te zijn, bijvoorbeeld in geval van ziekte van een van onze telefonistes, maar niet zo groot dat wij met teveel telefonistes moeten werken. Het is immers belangrijk dat wij weten wie u bent, wat u doet en hoe wij uw telefoonverkeer, volgens uw wensen, professioneel en correct kunnen afhandelen.
TELEFONEREN IS EEN VAK!
Wij selecteren onze telefonistes op hun communicatieve vaardigheden en letten er actief op in dat onze telefonistes uw telefoon gesprekken en instructies op dezelfde wijze afhandelen en verwerken. Natuurlijk wel met behoud van eigen karakter en inbreng. Met name dit laatste is een must want we geloven dat ieder telefoongesprek ook naturel moet blijven zonder dat de telefoniste aan een tijdslimiet per gesprek wordt gehouden.
Om feeling te houden met wat er gaande is op onze werkvloer werk ik regelmatig mee om de telefoon voor onze klanten af te handelen. En natuurlijk ook tijdens vakanties en/of ziekte als onze vaste oproepkracht niet beschikbaar is.